اول مانی

ساخت وبلاگ

تحریم پرفکت مانی در ایران

پرفکت مانی برای ایرانیان | ثبت نام در سایت پرفکت مانی | خرید ووچر پرفکت مانی

شرکت پرفکت مانی در کشور پاناما تاسیس شد و دفتر رسمی این شرکت در پانا می باشد و این بدان معناست که این شرکت در خاک آمریکا نیست و مجبور نیست که از تمام محدودیت های تحریمی آمریکا بر علیه کشورهای دیگر از جمله ایران تبعیت کند. بنابراین در حال حاضر پرفکت مانی در ایران تحریم نیست. البته به این نکته توجه داشته باشید که شرکت پرفکت مانی یک سیستم غیرآمریکایی می باشد اما ممکن است که تحت تاثیر فشار نهادهای سیاسی و اقتصادی آمریکا، تن به ایجاد یک سری محدودیت برای کشورهایی که در لیست تحریمی آمریکاست، بدهد.

همچنین امکان ایجاد محدودیت از سمت این شرکت برای کاربران کشورهای تحریم شده، وجود دارد. آنچه که در حال حاضر مهم است این است که با ونجود تحریم های آمریکا بر علیه ایرانیان، این شزرکت همچنان خدمات خود را به کاربران ایرانی ارائه می دهد و حتی تمام صفحات وب سایت رسمی خود را به زبان فارسی ترجمه کرده تا کاربران ایرانی بتوانند با سهولت بیشتری از امکانات و خدمات این سیستم استفاده کنند.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 282 تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت: 17:11

صرافی پرفکت مانی در ایران

صرافی پرفکت مانی در ایران: اگر برای تجارت بین المللی اقدام کرده باشید، احتمالا نام پرفکت مانی را شنیده اید. امروزه کسب و کارهای بسیاری به سمت بین المللی شدن پیش میروند. حتی افراد نیز به صورت فریلنسری با کشورهای خارجی همکاری میکنند. اما مشکلات بسیاری بر سر راه ایرانیانی که از داخل ایران با کشورهای دیگر همکاری میکنند، وجود دارد. مهمترین دلیل آن هم یک چیز است؛ تحریم! بسیاری از سرویس های ارائه دهنده خدمات تراکنش های بین المللی کاربران داخل ایران را تحریم کرده اند. به همین دلیل نمیتوانیم از سرویس های مرسومی مانند پی پال، وب مانی و… استفاده کنیم (البته با دور زدن تحریم یا استفاده از آی پی های خارجی میتوان این کار را کرد).

صرافی اول مانی

اول مانی یکی از صرافی ها در حوزه پرداخت آنلاین می باشد که امکان خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی را به صورت اتوماتیک در این وب سایت امکان پذیر می کند و به واسطه ساده بودن پنل کاربری سایت، کاربران زیادی را جذب خود کرده است.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 333 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 20:34

ثبت نام در سایت پرفکت مانی

پی اس ووچر | تبدیل پرفکت مانی به تومان | صرافی خرید پرفکت مانی

ثبت نام در پرفکت مانی: سیستم پرفکت مانی به عنوان سیستمی الکترونیکی برای پرداخت های غیرنقدی در بستر اینترنت به وجود آمده است. پرفکت مانی در سال ۲۰۰۷ و در کشور پاناما تاسیس شد. این سیستم همچنین خدماتی چون پرداخت های فوری و مطمئن را در میان کاربران خصوصی و محیط های تجاری فراهم کرده است.

شما می توانید با ثبت نام در پرفکت مانی، یک از سه وضعیت موجود را انتخاب کنید. وضعیت حساب های زیر موجود می باشد:

حساب عادی: حساب کاربری عادی به تمام مشتریان جدیدی که در وب سایت پرفکت مانی ثبت نام کرده اند اختصاص داده می شود. حساب عادی برای کاربران خود هیچ محدودیتی ایجاد نمی کند.

حساب پریمیوم: این حساب برای کاربرانی است که حساب کاربری خود را در طول سال فعال نگه می دارند. به منظور به روزرسانی حساب کاربری خود از حساب عادی به حساب شریک اول باید درخواست این سرویس را به بخش مشتری ارسال کنید. این حساب ها مزایایی دارند که شامل ۲% هزینه کم در نقل و انتقالات از طریق بانک ها و همچنین اولویت در تمام سپرده ها و برداشت وجوه حساب شما، می باشد.

حساب شریک: این نوع حساب ها تنها به عهده تشخیص مدیریت پرفکت مانی انجام می شود. حساب های شریک به افرادی که مایل به بهینه سازی وب سایت های خود برای تجارت و معاملات تجاری هستند داده می شود. در حالت عادی افرادی که مشاغل خود را به از طریق اینترنت مدیریت می کنند. مشتریان اصلی از این نوع حساب ها می باشند. این نوع حساب به عنوان بهترین حساب هایی است که سطح اعتماد به نفس دارنده و تجارت خود را افزایش می دهد.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 217 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 13:16

خرید و فروش کد ووچر پرفکت مانی

شما برای انجام این نوع تبدیل می توانید مقدار شارژ پرفکت مانی خود را به حساب پرفکت مانی اول مانی بفرستید و در مقابل دیگر ارزها مانند یورو، ارزهای دیجیتال و ریال را درخواست کنید. شما برای انجام این گونه کارها باید حتما از سایت های معتبر در این زمینه مانند سایت اول مانی استفاده کنید. این مجموعه جدای از تبدیل کد ووچر به ریال خدمات دیگری مانند تبدیل کد ووچر پرفکت مانی، تبدیل پرفکت مانی به ووچر و تبدیل پول به پرفکت مانی را نیز انجام می دهد.

تبدیل کد ووچر پرفکت مانی به ریال

برای تبدیل کد ووچر به ریال می توانید مقدار پرفکت مانی خود را به همکاران ما در بخش پشتیبانی اول مانی ارسال کنید و در مقابل ریال آن را دریافت کنید. برای تبدیل ارزهای الکترونیکی بهتر است که از سایت های معتبر کمک بگیرید تا در روند انتقال به حساب شما مشکلی پیش نیاید. شما می توانید برای شارژ حساب کاربری پرفکت مانی خود و تبدیل ریال به دلار پرفکت مانی از خدمات صرافی اول مانی استفاده کنید. تیم پشتیبانی اول مانی، اماده انجام خدمات به صورت ۲۴ ساعته و همچنین اماده راهنمای و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی و دیگر موارد ارزی می باشند.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 193 تاريخ : پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت: 15:00

آیا خرید پرفکت مانی در ایران محدودیتی دارد؟

همانطور که می دانید این روزها مشکلات تحریم همیشه در ایران وجود داشته است. در رابطه با پرفکت مانی (خدمات پرفکت مانی در ایران) نیز این دغدغه برای خیلی از کاربران وجود دارد که آیا این سیستم پرداخت الکترونیکی برای ایرانی ها به طور کامل در دسترس است یا خیر؟ و یا اینکه امکان اینکه این سیستم در آینده تحریم شود وجود دارد یا خیر؟

برای پاسخ به این سوال می توان گفت که در حال حاضر چندین سال است که این سیستم پرداخت الکترونیکی در ایران استفاده می شود و هیچ تحریمی در ایران بر روی آن اعمال نشده است و تمام کاربران می توانند بدون هیچ دغدغه ای از این سرویس استفاده کنند و حساب ارزی خود را افتتاح کنند. در حال حاضر خرید پرفکت مانی در ایران به راحتی و بدون هیچ محدودیتی انجام می شود.

شما شما با خرید پرفکت مانی در ایران، خرید ووچر پرفکت مانی و یا با تهیه کدهای ووچر توسط سایت موردنظرتان، می توانید هر نوع اکانتی را با هر نوع ارزی خریداری کنید.

سرویس های زیادی از جمله اول مانی هستند که در این راستا خدمات خود را ارائه می دهند و شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی تراکنش های مالی خود را در کوتاه ترین زمان انجام دهید.

 

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 135 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 18:02

افزایش امنیت حساب پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی سریع | قیمت پرفکت مانی امروز | تحریم پرفکت مانی

همانطور که می دانید برای افتتاح حساب پرفکت مانی برای کاربران ایرانی محدودیتی وجود ندارد و می توانید به سادگی با استفاده از آی پی ایران وارد سایت پرفکت مانی شوید و حساب کاربری خود را ایجاد کنید. سپس از طریق روش هایی که در سایت وجود دارد حسابتان را وریفای کنید. شما می توانید با وریفای کردن حسابتان از تمام امکانات حساب خود استفاده کنید و همچنین اعتبار حسابتان را نیز تضمین کنید. با این وجود ما به افردی که به صورت مکرر از این روش برای انتقال ارز و خرید و از سایت های خارجی استفاده می کنند پیشنهاد می کنیم که حتما از روش های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی استفاده کنند.

افزایش امنیت حساب پرفکت مانی از طریق Identity Check

در این روش برای افزایش حساب پرفکت مانی از طریق آی پی شخصی که قصد وارد شدن به حساب کاربری خود را دارد استفاده می شود. در این روش برای تایید هویت شخص، آی پی که برای اولین بار برای ورود به حساب خود استفاده می کند در سیستم پرفکت مانی دخیره می شود. بعد از آن در صورتی که آی پی شخص وارد شده با آی پی ذخیره شده مغایرت داشته باشد، ایمیلی حاوی یک کد تایید برای شخص ارسال می شود و تنها در صورتی می تواند وارد حساب کاربری خود شود که به ایمیل دسترسی داشته باشد.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 12:35

خرید کارت شارژ پرفکت مانی

کارت شارژ پرفکت مانی که اسم دیگر آن نیز ووچر پرفکت مانی می باشد. افراد زیادی هستند که می خواهند به صورت آنلاین خرید و فروش پرفکت مانی را انجام دهند اما نمی دانند که چگونه این کار را انجام دهند. همانطور که می دانید پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که هر زمان که نیاز داشتید می توانید آن را به ریال تبدیل کنید. حتی می توانید پرفکت مانی به ارزهای دیگر نیز تبدیل کنید.

با توجه به محدودیت هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد شما می توانید خرید ووچر پرفکت مانی خود را به سایت های معتبری بسپارید و سپس از آن نیز استفاده کنید. حال برای خرید کارت شارژ پرفکت مانی بعد از اینکه در سایت اول مانی ثبت نام کردید و سپس احراز هویت تان را انجام دادید می توانید کارت شارژ پرفکت مانی را به صورت آنی دریافت کنید.

از کجا ووچر پرفکت مانی بخریم؟

اول مانی یکی از معتبرترین صرافی های آنلاین است که در ایران فعالیت می کند و خدمات خرید و فروش پرفکت مانی را ارائه می دهد. اول مانی اطمینان لازم را در این حوزه فراهم کرده است و امکاناتی از قبیل خرید و فروش پرفکت مانی به صورت اتوماتیک، پشتیبانی ۲۴ ساعته و قیمت مناسب برای خرید و فروش از مهم ترین ویژگی های ان است.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 19:17

تبدیل ووچر به ریال | تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال

پرفکت مانی، به عنوان واسطه ای مالی است که به صورت دیجیتال به حساب می آید که شما به واسطه خریدن و داشتن آن می توانید محصولات و خدمات خود را خریداری کنید. البته به شرطی که فروشنده و ارائه دهنده خدمات این واسطه را قبول داشته باشد.

البته از آن جهت که در دنیای اقتصاد مشتری ها هستند که تعیین کننده اصلی می باشند، به همین دلیل طرف فروشنده به ناچار، خواه و ناخواه مجبور به استفاده از این واسطه ها مانند ارزهای دیجیتال و پرفکت مانی می باشد.

تبدیل کد ووچر پرفکت مانی به ریال

برای تبدیل کد ووچر به ریال می توانید مقدار پرفکت مانی خود را به همکاران ما در بخش پشتیبانی اول مانی ارسال کنید و در مقابل ریال آن را دریافت کنید. برای تبدیل ارزهای الکترونیکی بهتر است که از سایت های معتبر کمک بگیرید تا در روند انتقال به حساب شما مشکلی پیش نیاید. شما می توانید برای شارژ حساب کاربری پرفکت مانی خود و تبدیل ریال به دلار پرفکت مانی از خدمات صرافی اول مانی استفاده کنید. تیم پشتیبانی اول مانی، اماده انجام خدمات به صورت ۲۴ ساعته و همچنین اماده راهنمای و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی و دیگر موارد ارزی می باشند.

 

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت: 13:32

چگونه پرفکت مانی خود را نقد کنیم؟

Perfect Money به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی بسیار آسان است که می تواند برای افرادی که تراکنش های بین المللی زیادی دارند و این نگرانی را دارند که اگر با دیگر سیستم های انتقال پول خود را انتقال دهند ممکن است حسابشان مسدود شود، بسیار مناسب باشد.

برای ایجاد حساب پرفکت مانی (Perfect Money) در اول مانی به مدارک کاملا شخصی نیاز نیست تنها نام، نام خانوادگی و آدرس خود را وارد کنند کافیست و یک رمز عبور امن نیز باید ایجاد کنند. برای آشنایی با ایجاد حساب در اول مانی می توانید به آدرس www.avvalmoney.com بروید

فروش پرفکت مانی:

نقد کردن پرفکت مانی و برداشت پول از حساب پرفکت مانی کار ساده ای است که در اینجا بیشتر با ان آشنا خواهید شد. شما در سایت اول مانی می توانید به خرید و فروش پرفکت مانی و دیگر ارزهای دیجیتال بپردازید و از سرعت بالای خدمات بهره مند شوید.

ممکن است بعد از اینکه از ما ووچر را خریداری کردید نتوانید از ان استفاده کنید که در این صورت می توانید ووچر را به ما بفروشید. در بعضی مواقع ممکن است بعد از انجام یک معامله یا هر دلیل دیگری، قصد فروش ووچر و تبدیل به ریال داشته باشید می توانید در قسمت ووچر، فروش ووچر را ثبت کنید. برای فروش ووچر پرفکت مانی حتما باید در سایت ثبت نام کرده باشید و وارد پنل کاربری خود شوید.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 16:12

دریافت کد ووچر پرفکت مانی

صرافی آنلاین پرفکت مانی | خرید ووچر پرفکت مانی | خرید پرفکت مانی فوری

برای استفاده از کد ووچر، ابتدا باید آن را فعال کنید. فعال سازی تنها توسط مالک کد ووچر پرفکت مانی ایجاد می شود. برای فعال کردن کوپن الکترونیکی، باید فعالیت هایی را انجام دهید که شامل موارد زیر می باشد:

  • وارد اکانت خود شوید و ووچر الکترونیکی پرفکت مانی را در بخش واریز انتخاب کنید
  • شماره کوپن پول کامل
  • کد فعالسازی کوپن مانیتور پرفکت مانی
  • شماره ووچر پرفکت مانی خود را وارد کرده و بر روی فعال کردن ووچر الکترونیکی کلیک کنید.
اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 161 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 13:57

تبدیل پرفکت مانی به ریپل

خرید ووچر پرفکت مانی | خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

تبدیل پرفکت مانی به ریپل: امروزه روش ها و درگاه های زیادی وجود دارند که می توانید از ان ها برای خرید از سایت های مختلف استفاده کنید. بنابراین برای این کار شما درگاه های متفاوتی را پیش رو دارید که با توجه به نیاز خود یکی از آنها را می توانید انتخاب کنید. نکته ای که وجود دارد این است که احتمال دارد تمام سایت ها از همه درگاه های موجود استفاده نکنند و شما مجبور شوید از اکانت های مختلفی استفاده کنید. اکانت های مختلفی مانند پرفکت مانی، وب مانی و پی پال.

درواقع این اکانت ها، کیف پول های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند تا با استفاده از آنها بتوانید خریدهای خود را انجام دهید. در بین کاربران ایرانی، پرفکت مانی محبوبیت زیادی به دست آورده زیرا تا کنون هیچ تحریمی برای کاربران ایرانی نداشته است. برخی مواقع شما نیاز دارید پرفکت مانی خود را به ارز دیگیری مانند ریپل، بیت کوین یا هر ارز دیگری تبدیل کنید.

ریپل یکی از حامیان جریان آزاد گردش مالی است که از بانک ها به دلیل دریافت کارمزدهای بالا انتقاد می کند. هدف اصلی ریپل این است که همانطور که اطلاعات در اینترنت مبادله می شوند، ارز نیز با امنیت و به راحتی انتقال یابد. برای اطلاع از چگونگی تبدیل پرفکت مانی به ریپل با ما همراه باشید.

 

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:58

خرید بیت کوین بدون احراز هویت

پرفکت مانی | خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت | خرید ووچر پرفکت مانی

خرید بیتکوین امروزه در بیشتر صرافی های آنلاین تنها با احراز هویت ممکن است. افرادی زیادی در طول این ۱۱ سالی که از عمر بیت کوین گذشته تلاش کرده اند تا از این رمزارز برای پول شویی و کلاهبرداری استفاده کنند. این مسئله باعث شده تا صرافی های معتبر برای حفظ شبکه از احراز هویت استفاده کنند.

احراز هویت چیست؟

احراز هویت به پروسه ای گفته می شود که برای تایید هویت کاربر استفاده می شود. همانطور که می دانید صرافی ها برای افزایش امنیت خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها این پروسه را به پروسه خرید اضافه کردند. قبل از آنکه بیت کوین را خریداری کرد باید اطلاعات کاملی در مورد خود را در اختیار صرافی قرار داد. این اطلاعات شامل نام کامل، آدرس، محل سکونت و شماره تماس می باشد.

البته در هر صرافی برای تایید هویت فرد اطلاعات متفاوتی لازم است. بسیاری از صرافی ها از فرد می خواهند که مدارک شناسایی خود را در دست بگیرند و یک عکس از خود بیندازند و آن را در سایت بارگذاری کنند. صرافی آنلاین اول مانی نیز برای ثبت نام و احراز هویت از این روش استفاده می کند.

اشخاصی که به قول معروف ریگی به کفش دارند از خرید بیتکوین با احراز هویت فراری هستند و حتی اگر موفق به ثبت نام در صرافی ها شوند نیز با محدودیت برای خرید بیت کوین مواجه می شوند. معمولا صرافی های داخلی و خارجی برای اطمینان از امنیت شبکه برای خرید بیت کوین سقفی را در نظر گرفته اند.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 127 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 13:01

دریافت وام پرفکت مانی

یکی از خدماتی که سیستم پرفکت مانی ارائه می دهد و کاربران بیشتر وقت ها با آن سرو کار دارند، وام پرفکت مانی است. این سیستم به کاربران خود با اعتنا به حالت اکانت کاربری شالن وام می دهد. تمام این تجهیزات باعث شده تا هر روز تعداد کاربرانی که به خرید آنلاین پرفکت مانی ترغیب می شوند بیشتر شود. از جمله سرویس های پرفکت مانی که حجم بالایی از امور را برای کاربران راحت تر می کند.

  • نقل و انتقال پول بین اکانت کاربران پرفکت مانی
  • نقد کردن درآمد دلاری از شغل های آنلاین جهانی
  • محافظت الکترونیکی از سرمایه
  • قابلیت و امکان خرید ارزهای دیجیتال
  • قابلیت و امکان پرداخت الکترونیکی در خریدهای فروشگاهی
اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 133 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 14:56

خرید ووچر پرفکت مانی ارزان

قبول پروژه های دورکاری از خارج از کشور، احساس خشنودی و رضایت زیادی را برای افراد فراهم می کند. تنها مسئله ای که ممکن است کمی آن ها را دلسرد کند دردسرهای مربوط به نقد کردن درآمدهای ارزی می باشد. متخصصان ما در صرافی اول مانی با هدف ارائه خدمات با بهترین کیفیت در تمام این سال ها، در تلاش بوده اند تا شما بتوانید تنها با چند کلیک ساده خرید ووچر پرفکت مانی ارزان انجام دهید و یا پرفکت مانی خود را به ریال تبدیل کنید.

خرید پرفکت مانی ارزان

این روزها پرفکت مانی به دلیل تحریم ها علیه ایران، در میان کاربران ایرانی بسیار محبوب تر شده است و روزانه کاربران زیادی اقدام به خرید و فروش و یا انتقال وجه از طریق پرفکت مانی می کنند به همین دلیل استفاده از پرفکت مانی ارزان می تواند در کاهش هزینه ها بسیار موثر باشد.

در هر تراکنشی که شما با پرفکت مانی انجام می دهید باید درصدی را به عنوان کارمزد دریافت کنید. این کارمزد از پولی که انتقال می دهید کسر می شود. هر شرکتی به یک میزان مشخصی از کاربران خود کارمزد دریافت می کند به همین دلیل بهترین راه، همکاری با یک شرکت معتبر با کمترین میزان کارمزد و خرید ووچر پرفکت مانی ارزان می باشد. شما در ابتدا باید یک حساب پرفکت مانی ایجاد کنید که احتیاجی به مدارک ندارید و به این نوع حساب، حساب وریفای نشده می گویند که میزان کارمزد این نوع حساب بیشتر از یک حساب وریفای شده می باشد. شما می توانید برای دریافت پرفکت مانی ارزان و احراز هویت حساب خود به یک صرافی پرفکت مانی مراجعه کنید. بعد از گذشت یک سال و یا رسیدن موجودی حیاب شما به یک سقف مشخص، حساب تان به حساب ممتاز ارتقا پیدا خواهد کرد.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 125 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 13:15